Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19888
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуращенко, О.-
dc.date.accessioned2024-08-05T10:36:24Z-
dc.date.available2024-08-05T10:36:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМуращенко О. Сутність та структура інноваційної педагогічної діяльності майбутніх учителів початкових класів / О. Муращенко // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 4. – С. 10-16.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19888-
dc.description.abstractСтаття розглядає сучасний стан розвитку українського суспільства та визначає потреби в інноваційних підходах в освітньому процесі молодших школярів. Метою статті є дослідження сутності та структури інноваційної педагогічної діяльності майбутніх вчителів початкових класів з огляду на її успішне впровадження в освітній процес початкової школи. Дослідження базується на методах аналізу, синтезу, систематизації, порівняння та узагальнення представленого матеріалу. Основний акцент спрямований на вивчення дефініції понять «діяльність», «інноваційна діяльність», «інноваційна педагогічна діяльність» у наукових виданнях. Стаття детально розглядає роль інформаційної складової у структурі інноваційної педагогічної діяльності вчителів початкових класів та підкреслює важливість підготовки майбутніх вчителів початкових класів до інноваційної діяльності в закладах вищої освіти. Висвітлено роль інформаційної діяльність, що охоплює декілька взаємопов’язаних процесів, а саме пошук та отримання професійно значущої інформації, її аналіз та класифікацію, використання одержаних матеріалів у педагогічній та інноваційній діяльності й створення нової інформації. У результаті проведеного дослідження інноваційна педагогічна діяльність майбутніх вчителів початкових класів розглядається як унікальний вид педагогічної діяльності, провідною метою якої є створення оптимальних умов для забезпечення високої якості професійної освіти, розвиток ключових компетентностей та наскрізних умінь у молодших школярів, а також оновлення педагогічної теорії та практики. Висвітлені аспекти дослідження можуть послужити основою для подальших робіт у цьому напрямку, сприяючи розвитку сучасної системи підготовки висококваліфікованих вчителів початкових класів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіяльністьuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectінноваційна педагогічна діяльністьuk
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.titleСутність та структура інноваційної педагогічної діяльності майбутніх учителів початкових класівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf313.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.