Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖитнік, Т.-
dc.date.accessioned2024-08-02T11:40:30Z-
dc.date.available2024-08-02T11:40:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЖитнік Т. Онлайн-технології інтеграції дітей-біженців з україни в німеччині засобами культури та мистецтва / Т. Житнік // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 2. – С. 15-21.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19863-
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження, викликана необхідністю створення міжкультурного діалогу між українською спільнотою та новим іншомовним середовищем, є одним із важливих критеріїв успішної інтеграції будь-якої особистості. Мистецтво та культура є тим мостом, за допомогою якого в різних образах та різних виражальних засобів можна «зрозуміти один одного». Метою статті є представлення результатів дослідницької міжнародної програми «Інтеграція та формування загальнолюдських цінностей у дітей-біженців з України в Німеччині через ознайомлення з німецькою культурою». Технології, що були застосовані під час співпраці з різними установами та організаціями, що піклуються про біженців з України та країн, що постраждали від воєнних конфліктів, впроваджувалися в межах Гамбурзької програми для науковців групи ризику – Science Bridge for Ukraine (вищі навчальні заклади Гамбурга та Міністерство науки, досліджень, рівності та округів (BWFGB) для вчених у групі ризику). Завданнями дослідження є опис частини програми, що дозволила акумулювати знання щодо успішної інтеграції дітей-біженців з України в Німеччині та визначити чинники розвитку загальнолюдських цінностей у дітей засобами мистецтва та культури в умовах іншомовного середовища. У статті робиться акцент на важливості збереження культурної ідентичності та розвитку нових компетенцій і якостей у дітей для вибудови міжкультурних зв’язків. Методом дослідження є описова аналітика емпіричного досвіду роботи із зазначеною групою реципієнтів у межах наукового дослідного міжнародного проєкту. Висновки: використання онлайн-методів та технологій в освіті є тим інструментом, що забезпечить можливість кожній дитині брати участь у творчих, мистецьких, культурних, соціально значущих подіях світу незалежно від місця знаходження та проживання наразі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectзагальнолюдські цінностіuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectонлайн-технологіїuk
dc.titleОнлайн-технології інтеграції дітей-біженців з україни в німеччині засобами культури та мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf1.11 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.