Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГеоргієвська, З.-
dc.contributor.authorПетрова, Ю.-
dc.date.accessioned2024-08-02T11:25:03Z-
dc.date.available2024-08-02T11:25:03Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГеоргієвська З. Інноваційні та інформаційні технології у викладанні дисципліни «міжкультурні комунікації» в бізнес-освіті / З. Георгієвська, Ю. Петрова // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 2. – С. 3-8.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19861-
dc.description.abstractОднією з найважливіших рис нашого часу є зростання числа людей, які знаходяться в контакті з культурами, відмінними від їхньої рідної культури. Процес всесвітньої глобалізації сприяє розумінню комунікації між різними культурними системами як істотного елемента картини сучасного світу. Пов’язані з явищем глобалізації процеси передбачають регулярні контакти в різних сферах між представниками різних культур. Така ситуація вимагає вирішення поставлених практичних завдань та питань культурної адаптації представників однієї культури на теренах існування іншої культурної спільноти. Актуальною проблемою сьогодення в контексті якості вищої освіти залишається міжкультурна комунікація, що сприяє формуванню професійно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Стаття присвячена розгляду питання використання інноваційних та інформаційних технологій у викладанні навчальної дисципліни «Міжкультурні комунікації». У статті проаналізовано поняття «комунікація», «міжкультурна комунікація», «мовленнєвий етикет». Розглянуто проблему формування здатності особистості до ефективної міжкультурної комунікації як засобу розуміння ментальних особливостей різних культур, що є гарантом ефективного діалогу культур у сучасному світі. Підкреслено важливу роль мовленнєвого етикету в міжкультурному спілкуванні. Мета статті – показати переваги користування комп’ютерними технологіями на прикладі викладання навчальної дисципліни «Міжкультурні комунікації», як сьогодні інноваційні технології можуть стати ефективним засобом навчання дисципліни «Міжкультурні комунікації». Розкрита роль застосування мультимедійних заходів у вирішенні завдань міжкультурної комунікації. Також у статті подано аналіз дослідження практичної діяльності викладачів кафедри іноземних мов у рамках викладання цієї навчальної дисципліни. Новизна дослідження полягає в порівнянні інтерактивного потенціалу інноваційних та інформаційних технологій, які використовуються для навчання студентів. Викладачі, ґрунтуючись на своєму практичному досвіді, показують можливості даних технологій при роботі в режимах онлайн та офлайн в організації позааудиторної роботи, стимулювання самостійної когнітивної активності студентів, створення умов для індивідуальної та групової навчальної діяльності. Отримані результати досліджень та аналіз публікацій свідчать про те, що питання про використання інноваційних та інформаційних засобів при вивченні навчальної дисципліни «Міжкультурні комунікації» є надзвичайно складним та значущим. У статті робиться висновок про визначення змісту понять «інноваційні та інформаційні технології», «міжкультурна комунікація» та її значення для професійної діяльності майбутніх фахівців.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectінтерактивна дошкаuk
dc.subjectбізнес-освітаuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectміжкультурні зв’язкиuk
dc.subjectанглійська моваuk
dc.titleІнноваційні та інформаційні технології у викладанні дисципліни «міжкультурні комунікації» в бізнес-освітіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf327.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.