Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАнічкіна, О.-
dc.contributor.authorЛистван, В.-
dc.contributor.authorВіленський, В.-
dc.contributor.authorПисаренко, С.-
dc.contributor.authorЛисецька, Ю.-
dc.date.accessioned2024-08-01T11:28:44Z-
dc.date.available2024-08-01T11:28:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationАнічкіна О. Реалізація експерименту з органічними речовинами як чинник мотивації до вивчення хімії / О. Анічкіна, В. Листван, В. Віленський, С. Писаренко, Ю. Лисецька // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2023. – № 1. – С. 3-10.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19841-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні проблеми зниження мотивації до вивчення хімічної науки в закладах середньої та вищої освіти в умовах дистанційного навчання та запропоновано можливі шляхи подолання кризової ситуації. Окреслено важливість формування компетентностей із хімії для здобувачів вищої освіти за професіями, пов’язаними з хімією, та професіями, які використовують хімічні компетентності як базові. Розглянуто необхідність і можливість формування культури використання хімічних речовин як у професійній, так і побутовій діяльності в ході вивчення основ хімічної науки. Вивчено можливості сучасних електронних засобів навчання хімії у формуванні експериментальних умінь, їх співвідношення з реальним хімічним експериментом для досягнення результатів навчання. Визначено основні чинники втрати популярності вивчення хімії для майбутньої професії, побуту, збереження здоров’я. Наведено результати опитування широких верств населення щодо формування ціннісного ставлення до хімії, формування її образу у свідомості пересічних українців та виокремлено основну проблему модернізації хімічної підготовки в закладах загальної та вищої освіти. Установлено значення та основні проблеми вивчення органічної хімії в ході професійної підготовки. Метою статті є аналіз можливостей використання хімічного експерименту з яскравою практичною (побутовою) спрямованістю в практикумах із хімічних дисциплін закладів вищої освіти. Проаналізовано можливості домашніх хімічних експериментів з органічними речовинами у формуванні експериментальних компетентностей здобувачів освіти різних рівнів. Розглянуто можливість формування харчової поведінки на заняттях із хімічних дисциплін шляхом переконання у необхідності використання мінімальних способів обробки харчових продуктів. Запропоновано та обґрунтовано можливості використання реакції меланоїдиноутворення (реакції Майяра) в лабораторному практикумі з хімії або домашньому експериментуванні. Наведено приклади можливого використання реакції меланоїдиноутворення та вивчення залежності такої реакції від різних чинників. Представлено поточні результати підсилення мотивації до вивчення хімії здобувачів вищої освіти через популяризацію яскравим практикоорієнтованим змістом, використання інформації медіа.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна освітаuk
dc.subjectхімічний експериментuk
dc.subjectдомашній хімічний експериментuk
dc.subjectпідготовка хіміківuk
dc.subjectреакція Майяраuk
dc.subjectмеланоїдиноутворенняuk
dc.subjectкомпетентності з хіміїuk
dc.subjectмотивація до вивчення хіміїuk
dc.subjectпопуляризація хіміїuk
dc.subjectінтерес до вивчення хіміїuk
dc.titleРеалізація експерименту з органічними речовинами як чинник мотивації до вивчення хіміїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf395.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.