Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19807Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Спасскова, Олена Павлівна | - | 
| dc.contributor.author | Spasskova, Olena Pavlivna | - | 
| dc.contributor.author | Ван Сює | - | 
| dc.date.accessioned | 2024-07-30T12:27:06Z | - | 
| dc.date.available | 2024-07-30T12:27:06Z | - | 
| dc.date.issued | 2024 | - | 
| dc.identifier.citation | Спасскова О. П. Питання традицій та інновацій у підготовці магістрантів- художників ІЗ КНР / О. П. Спасскова // Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи : тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (Одеса, 15 травня 2024 р.). / упоряд. Я. М. Твердохлібова, О. П. Спасскова. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського, 2024. – С. 94-97. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19807 | - | 
| dc.description.abstract | Методика художнього навчання і виховання зосереджує в собі розгляд теоретико-методологічних, психолого-педагогічних, культурологічних основ навчально-виховного процесу. Отже, наукова організація процесу методичної підготовки вчителів для нової загальноосвітньої школи потребує сучасних підходів у розробці її змісту в системі педагогічної освіти на основі вирішення таких завдань: як допомогти майбутньому вчителю оволодіти теоретико-методологічними, психолого- педагогічними й управлінськими основами в методичному забезпеченні навчально- виховного процесу шкільної художньо-естетичної освіти. Суттєвим у розгляді окреслених завдань є фахова підготовка особистості вчителя мистецтва – людини культури з високим рівнем духовності, гуманістичними поглядами, толерантністю, художньо-педагогічною ментальністю. творчість, котрі затребувані сучасним суспільством. Ці складові властивостей нового вчителя становлять основу переорієнтації змісту його методичної підготовки в системі художньо-педагогічної освіти. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk | 
| dc.subject | художньо-педагогічна освіта | uk | 
| dc.subject | вчитель | uk | 
| dc.subject | освітній вектор | uk | 
| dc.subject | навчально-методичний комплекс дисциплін | uk | 
| dc.subject | методи навчання | uk | 
| dc.subject | виховання | uk | 
| dc.subject | методика | uk | 
| dc.title | Питання традицій та інновацій у підготовці магістрантів- художників ІЗ КНР | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | Науково-методична організація процесу підготовки фахівців в системі художньо-педагогічної освіти: досвід, перспективи (2024) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 28.pdf | 1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
