Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19744
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Туляєв, Володимир Володимирович | - |
dc.contributor.author | Tulayev, Volodymyr Volodymyrovych | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-25T10:51:38Z | - |
dc.date.available | 2024-07-25T10:51:38Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Туляєв В. В. Мотиви і інтереси студентів щодо теорії рисунку і живопису вищої школи / В. В. Туляєв // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 117-120 | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19744 | - |
dc.description.abstract | В умовах стрімкого науково-технічного прогресу та розвитку соціальних взаємовідносин у сучасному суспільстві в навчальному процесі вищих навчальних закладів художнього профілю загострюється проблема у оволодінні теоретичним змістом рисунку і живопису. Оскільки у значній кількості студентів традиційно існує певний пріоритет у опануванні саме практичними навичками створення графічних і живописних робіт над вивченням відповідного теоретичного змісту, адже для багатьох студентів більш важливим виявляється саме ефективне опанування суто практичними навичками володіння художніми матеріалами як графічними та й живописними. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | теорія | uk |
dc.subject | рисунок | uk |
dc.subject | живопис | uk |
dc.subject | мотив | uk |
dc.subject | інтерес | uk |
dc.title | Мотиви і інтереси студентів щодо теорії рисунку і живопису вищої школи | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
117-120.pdf | 911.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.