Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19710
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Красножон, Р. О. | - |
dc.contributor.author | Яновський, Анатолій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Yanovsky, Anatoliy Oleksandrovych | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-25T08:39:27Z | - |
dc.date.available | 2024-07-25T08:39:27Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Красножон Р. О. Використання інноваційних технологій під час вивчення розділ 3D графіка / Р. О. Красножон, А. О. Яновський // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 40-43 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19710 | - |
dc.description.abstract | Для вивчення розділу 3D графіка, на нашу думку є актуальним використання тривимірного редактору Blender. Оскільки це потужний інструмент для створення 3D графіки, який використовують як початківці, так і професіонали в усьому світі. Завдяки своїй відкритій архітектурі та постійному розвитку, Blender стає все більш популярним у різних галузях, від анімації та візуальних ефектів до архітектурного моделювання та 3D-друку. Тому у подальшому дослідженні ми розглядаємо саме цей програмний продукт та інновації до його застосування. Інноваційні технології, такі як штучний інтелект, хмарні обчислення та педагогічні інновації, значно спрощують процес вивчення та використання Blender. Метою дослідження є розгляд сучасних інноваційних технології, які можна застосовувати під час вивчення Blender, а також їхні переваги та недоліки. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | тривимірна графіка | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | 3D моделювання | uk |
dc.title | Використання інноваційних технологій під час вивчення розділ 3D графіка | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
40-43.pdf | 922.42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.