Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДибчук, Л. В.-
dc.date.accessioned2024-07-24T11:20:05Z-
dc.date.available2024-07-24T11:20:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДибчук Л. В. Роль цифрового маркетингу у зміцненні економічного розвитку в Україні / Л. В. Дибчук // Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів матеріали VII Всеукраїнської науково-практичної конференції ( м. Одеса, 30 квітня 2024 р.). – Одеса : ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus», 2024. – С. 203-206.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19688-
dc.description.abstractЦифровий маркетинг має стратегічне значення в економічному розвитку, особливо для країн, які прагнуть інтеграції у світову економіку та збільшення експортних можливостей. Завдяки цифровому маркетингу українські підприємства можуть привернути увагу світової аудиторії. Інтернет дозволяє охопити потенційних клієнтів із різних регіонів та країн, розширюючи межі традиційних ринків. Платформи цифрового маркетингу, такі як соціальні мережі, веб-сайти, та блоги, допомагають підприємствам створювати впізнаванні бренди, підвищувати довіру та демонструвати свою експертизу. Це підвищує привабливість українських компаній на світовому ринку. Цифровий маркетинг надає інструменти, які дозволяють підприємствам швидше реагувати на ринкові тенденції та змінювати стратегії залежно від потреб. Це сприяє підвищенню конкурентоспроможності українських компаній.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», Центр соціально-політичних досліджень «Politicus»uk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectекономічний розвитокuk
dc.subjectсвітова аудиторіяuk
dc.subjectсвітовий ринокuk
dc.titleРоль цифрового маркетингу у зміцненні економічного розвитку в Україніuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Сучасна українська держава: вектори розвитку та шляхи мобілізації ресурсів (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dybchuk.pdf361.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.