Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19682
Title: Дидактико-методичні принципи навчання другої іноземної мови студентів-дизайнерів
Authors: Дишель, Ганна Вадимівна
Dyshel, Нanna
Keywords: дидактичні принципи
методичні принципи
друга іноземна мова (ІМ2)
дизайн
професійна освіта
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Дишель Г. В. Дидактико-методичні принципи навчання другої іноземної мови студентів-дизайнерів / Г. В. Дишель // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 28-32
Abstract: Проблема дидактико-методичных принципів навчання в психолого – педагогічній літературі має довгий історичний шлях розвитку. Так, у роботах видатних вчених минулого (Я. А. Коменського, І. Г. Пестолоцці, Ф. А. Дистервега, К. Д. Ушинського та ін.) були визначені дидактичні принципи (доступності, свідомості, посильності, науковості, систематичності, наочності та ін.), що відображають закономірності навчального процесу. В методиці навчання іноземних мов їх дослідженням займався М. Щукін, Н. Жовтюк.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19682
Appears in Collections:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28-32.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.