Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19510
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Начев, Андрій Петрович | - |
dc.contributor.author | Nachev, Andrei Petrovich | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-03T09:20:26Z | - |
dc.date.available | 2024-07-03T09:20:26Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Начев А. Філософське осмислення генези інформаційного суспільства / А. П. Начев // Освіта та соціалізація особистості. ХІІ Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 18-19 квітня 2024 р.) С. 79-81. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19510 | - |
dc.description.abstract | Людська діяльність приводить у рух найрізноманітніші суспільні сфери – матеріальну, соціальну, духовну. У різні історичні періоди ті чи інші сфери соціуму набувають активної значущості. При погляді на період первіснообщинного ладу спочатку ми ведемо мову про ручні знаряддя праці. Лише потім у поле нашої уваги потрапляють первісне мислення, міфи та ритуальні танці. Коли ж ми зупиняємо свою увагу на античному суспільстві, то спочатку говоримо про істориків Фукідіда і Плутарха, комедіографів Арістофана і Алексіду, драматургах Есхіла і Софокла, філософів Демокріта і Платона, тобто звертаємо увагу на духовну культуру, на велику класичну спадщину античності. Наш час характеризується бурхливим науково-технічним прогресом, що дедалі прискорюється, і не випадково, дивлячись на сучасність, у поле нашої уваги потрапляють насамперед наука і техніка. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk |
dc.subject | філософія | uk |
dc.subject | філософське осмислення | uk |
dc.title | Філософське осмислення генези інформаційного суспільства | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Освіта та соціалізація особистості (2024) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.