Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВиноградова, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorVynogradova, Natalia Mikhailivna-
dc.contributor.authorЩербина, Є. В.-
dc.date.accessioned2024-07-01T07:34:49Z-
dc.date.available2024-07-01T07:34:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВиноградова Н. Втілення педагогічних і філософських ідей Епохи Відродження в творчості французького гуманіста Франсуа Рабле (на творі «Гаргантюа і Пантагрюель») / Н. М. Виноградова, В. Є. Щербина // Освіта та соціалізація особистості. ХІІ Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (Одеса, 18-19 квітня 2024 р.) С. 28-34uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19480-
dc.description.abstractІсторики філософії й педагогіки досить активно досліджували період Відродження. Назва нової епохи походить від французького слова Ренесанс (фр. Renaissance), що в перекладі означає “відродження”. Епоха пізнього середньовіччя ознаменувалася пробудженням (“відродженням”) інтересу до культурного спадку античних народів, висуненням ідеалу вільної, всебічно розвинутої особистості, повагою до людини, вірою в її сили та можливості. Саме в цей час у Європі зароджуються капіталістичні відносини. Франція також відчуває економічний і політичний підйом. Разом з бурхливим розвитком продуктивних сил, зародженням нових соціальних відносин сформувався попит на новий тип людини. У суспільстві виникає атмосфера, у якій починають високо цінувати особистість, стимули й мотиви її дій, знаходять розуміння нові норми поведінки. Ця нова психологічна атмосфера, соціальні й культурні зрушення в містах стали сприятливим середовищем, у якому народжувалася гуманістична ідеологія. Усі ці риси епохи Відродження знаходили відображення у творах мислителів і визначали характер педагогічних ідей гуманізму.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectепоха Відрожденняuk
dc.subjectфілософські ідеїuk
dc.subjectпедагогічні ідеїuk
dc.subjectФрансуа Раблеuk
dc.subjectГаргантюа і Пантагрюельuk
dc.titleВтілення педагогічних і філософських ідей Епохи Відродження в творчості французького гуманіста Франсуа Рабле (на творі «Гаргантюа і Пантагрюель»)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28-34.pdf1.24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.