Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19462
Title: Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня з дисципліни «Інтерпретація англомовного художнього тексту» спеціальностей 014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська)), 014.029 Середня освіта (Інші мови (Корейська))
Authors: Oskina, Natalia Oleksandrivna
Оськіна, Наталія Олександрівна
Keywords: методичні рекомендації з англійської мови
англомовний художній текст
інтерпретація англомовного тексту
соціокультурна компетентність студентів
лінгвістична компетентність студентів
читацьке сприйняття тексту
самостійна робота з англійської
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Оськіна Н. О. Методичні рекомендації до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) освітнього рівня з дисципліни «Інтерпретація англомовного художнього тексту» спеціальностей 014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська)), 014.029 Середня освіта (Інші мови (Корейська)) / Н. О. ОськінаОдеса, Магістр. - 2024. - 40 с.
Abstract: Методичні рекомендації покликані допомогти студентам 4-го року навчання у виконанні практичних завдань в межах тем, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни «Інтерпретація англомовного художнього тексту» спеціальностей 014.029 Середня освіта (Інші мови (Китайська)), 014.029 Середня освіта (Інші мови (Корейська)). Посібник має на меті допомогти здобувачам сприймати, аналізувати розуміти глибинний смисл художнього тексту та сприяти формуванню лінгвістичної і соціокультурної компетентностей студентів.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19462
Appears in Collections:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oskina Natalia Oleksandrivna.pdf683.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.