Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19334
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чень Сяоюй | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-07T12:11:43Z | - |
dc.date.available | 2024-06-07T12:11:43Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Чень Сяоюй Проблема розуміння художньо-образного змісту вокальних творів і метод герменевтичного аналізу/ Чень Сяоюй// Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 157-158. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19334 | - |
dc.description.abstract | У процесі навчання майбутніх учителів музичного мистецтва нерідко виникають проблеми, пов'язані із здатністю студента зрозуміти художній зміст твору, який він розучує в класі музично-виконавської підготовки. Зокрема, йдеться про вокальну підготовку, яка є обов'язковою для кожного вчителя музичного мистецтва. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | вокальні твори | uk |
dc.subject | герменевтичний аналіз | uk |
dc.subject | худодньо-образний зміст | uk |
dc.title | Проблема розуміння художньо-образного змісту вокальних творів і метод герменевтичного аналізу | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
67.pdf | 2.7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.