Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19324
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZhao Yujie-
dc.contributor.authorBatiuk, Nataliya Orestivna-
dc.contributor.authorБатюк, Наталія Орестівна-
dc.date.accessioned2024-06-07T10:31:58Z-
dc.date.available2024-06-07T10:31:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationZhao Yujie Method of forming the artistic perception of future musicians during vocal training / Zhao Yujie, N. Batiuk // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 130-134.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19324-
dc.description.abstractThis article explores the issue of developing the artistic perception of future music teachers in vocal classes. The research delves into the field of artistic pedagogy, focusing on methodologies for shaping musical perception, artistic thinking, and the skills of creating musical-dramatic compositions in the process of vocal-performing training for prospective music teachers. Effective methods for cultivating artistic perception among students are identified, including problem-based learning, facilitated discussion, intonation-dramatic, artistic-pedagogical, and aesthetic analysis of vocal works. The study also addresses the recognition and awareness of personal emotional experiences and sound concentration, as well as the evaluation of performance mastery, correction of the artistic embodiment of vocal piece content, and analysis of performance techniques. У статті розглядається проблема формування художньо-образного сприймання майбутніх учителів музичного мистецтва в класі вокалу. Здійснено аналіз досліджень у галузі мистецької педагогіки, присвячених методикам формування музичного сприймання, художньо-образного мислення та навичок створення музично-образної драматургії в процесі вокально-виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено ефективні методи формування художньо-образного сприймання студентів, серед яких виділяються: методи проблемного навчання, фасилітованої дискусії, інтонаційно-драматургічний, художно-педагогічний та художньо-естетичний аналіз вокального твору; розпізнавання та усвідомлення власних емоційних переживань, звукової концентрації; оцінювання виконавської майстерності, корекції виконавського втілення художнього змісту вокального твору та аналіз виконавської техніки.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectArtistic perceptionuk
dc.subjectvocal traininguk
dc.subjectfuture professionals in the field of musical artsuk
dc.subjectхудожньо-образне сприйманняuk
dc.subjectвокальна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні фахівці музичного мистецтваuk
dc.titleMethod of forming the artistic perception of future musicians during vocal traininguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.