Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDeng Xiyue-
dc.date.accessioned2024-06-05T11:41:46Z-
dc.date.available2024-06-05T11:41:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationDeng Xiyue Professional and subjective position of personality as a multidisciplinary phenomenon / Deng Xiyue // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 114-115.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19316-
dc.description.abstractIn the contemporary field of psychological and pedagogical study of subjectivity and the formation of the subjective position of future professionals, special significance is attributed as it aligns with the humanistic paradigm of education. The success of education is not only associated with society's ability to impart knowledge, beliefs, and skills to the younger generation but also with the capacity to prepare youth for independent actions and teach them to think creatively and make responsible decisions in complex socio-political conditions. In other words, it is crucial whether an individual, through the process of education, becomes the subject of their own life, activity, and interaction with others.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійно-суб'єктна позиціяuk
dc.subjectполідисциплінарний феноменuk
dc.titleProfessional and subjective position of personality as a multidisciplinary phenomenonuk
dc.title.alternativeПрофесійно-суб'єктна позиція особистості як полідисциплінарний феноменuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
50.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.