Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZheng Lanyue-
dc.date.accessioned2024-06-05T08:07:42Z-
dc.date.available2024-06-05T08:07:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationZheng Lanyue The role of emotiveness in future activities piano teachers / Zheng Lanyue // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 102-103.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19308-
dc.description.abstractEmotions are mental states that reflect our attitude to the world and to ourselves. They influence our thinking, behavior and feelings. Emotions are studied by many sciences, including psychology, linguistics, and music pedagogy.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвчитель фортепіаноuk
dc.subjectдіяльність вчителяuk
dc.subjectмайбутній вчитель музикиuk
dc.titleThe role of emotiveness in future activities piano teachersuk
dc.title.alternativeРоль емоційності в майбутній діяльності вчителя фортепіаноuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45.pdf2.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.