Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19308
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Zheng Lanyue | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-05T08:07:42Z | - |
dc.date.available | 2024-06-05T08:07:42Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Zheng Lanyue The role of emotiveness in future activities piano teachers / Zheng Lanyue // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 102-103. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19308 | - |
dc.description.abstract | Emotions are mental states that reflect our attitude to the world and to ourselves. They influence our thinking, behavior and feelings. Emotions are studied by many sciences, including psychology, linguistics, and music pedagogy. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | вчитель фортепіано | uk |
dc.subject | діяльність вчителя | uk |
dc.subject | майбутній вчитель музики | uk |
dc.title | The role of emotiveness in future activities piano teachers | uk |
dc.title.alternative | Роль емоційності в майбутній діяльності вчителя фортепіано | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
45.pdf | 2.7 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.