Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1920
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарагозлю, Фатма-
dc.contributor.authorKaragozlyu, Fatma-
dc.date.accessioned2019-03-22T11:22:11Z-
dc.date.available2019-03-22T11:22:11Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКарагозлю Фатма. Педагогічні умови взаємодії дошкільного навчального закладу з сім'єю у полікультурному вихованні старших дошкільників : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Фатма Карагозлю; наук. кер. Т. Г. Жаровцева; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2019. – 307 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1920-
dc.description.abstractУ дисертації вперше науково обґрунтовано педагогічні умови взаємодії закладу дошкільної освіти із сім’єю у полікультурному вихованні дошкільників (збагачення культурно-освітнього середовища закладу дошкільної освіти та сім’ї полікультурним змістом; спрямованість вихованих зусиль закладу дошкільної освіти і сім’ї на забезпечення полікультурної вихованості дітей старшого дошкільного віку; стимулювання партнерської співпраці закладу дошкільної освіти із сім’єю у полікультурному вихованні старших дошкільників); визначено сутність феноменів «взаємодія закладу дошкільної освіти із сім’єю у полікультурному вихованні старших дошкільників», «полікультурна вихованість дітей старшого дошкільного віку»; визначено компоненти (аксіологічний, когнітивний, інтерактивний), критерії (ціннісно-емоційний, пізнавально-інформаційний, діяльнісно-поведінковий) із відповідними показниками; схарактеризовано рівні (достатній, задовільний, низький) полікультурної вихованості дітей старшого дошкільного; розроблено модель взаємодії закладу дошкільної освіти із сім’єю у полікультурному вихованні старших дошкільників (пізнавальний, діяльнісно-креативний, рефлексивно-презентаційний етапи); уточнено сутність понять «полікультурне виховання», «педагогічна взаємодія». In the dissertation the pedagogical conditions for the interaction of the institution of preschool education with the family in multicultural education of preschoolers were for the first time scientifically justified (enriching the cultural and educational environment of the institution of preschool education and the family with the multicultural content; the orientation of the educational efforts of preschool education institutions and families on providing multicultural education of the older preschool children; stimulation of partner cooperation of the institution of preschool education with the family in multicultural education of older preschool children).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвзаємодія закладу дошкільної освіти із сім’єюuk
dc.subjectполікультурне вихованняuk
dc.subjectполікультурна вихованістьuk
dc.subjectстарші дошкільникиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectекспериментальна методикаuk
dc.subjectinteraction of the institution of preschool education with the familyuk
dc.subjectmulticultural educationuk
dc.subjectolder preschool childrenuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectexperimental methoduk
dc.titleПедагогічні умови взаємодії дошкільного навчального закладу з сім’єю у полікультурному вихованні старших дошкільниківuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of the institution's interaction pre-school education with a family in multicultural education of older preschool childrenuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pedagogical conditions .pdf14.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.