Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRomenska, Tamara Hryhorivna-
dc.contributor.authorРоменська, Тамара Григорівна-
dc.date.accessioned2024-05-10T22:44:02Z-
dc.date.available2024-05-10T22:44:02Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationРоменська Т. Г. Теоретичні основи формування соціально-побутових навичок у дітей старшого дошкільного віку із дитячим церебральним паралічем \ Т. Г. Роменська \\ Modernі aspekty vědy: XL. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2024. - С. 301-362.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19119-
dc.description.abstractВпровадження в Україні особистісно-орієнтованої моделі дошкільної освіти та технологій комплексної реабілітації в практику роботи реабілітаційних центрів, які відвідують діти з дитячим церебральним паралічем (далі ДЦП), актуалізує нове бачення шляхів їх соціалізації та інтеграції в соціум. У цьому контексті особливого значення набуває відповідне наукове обґрунтування та розроблення методик максимально спрямованих на своєчасний, поступальний, корекційно-спрямований педагогічний вплив із формування соціально-побутових навичок (далі СПН) у комплексі з розвитком локомоторних функцій у дошкільників із ДЦП, що стане в майбутньому запорукою їхньої особистісної автономії. Саме в дошкільному віці закладаються основи для набуття особистісної автономності, яка, перш за все, формується через оволодіння соціально-побутовими навичками. Метою нашого дослідження є теоретичне обґрунтування проблеми формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем. Відповідно, мета буде реалізована в процесі вирішення наступних завдань: по-перше, розкрити та уточнити терміносистему поняття «соціально-побутові навички» в контексті особистісно-орієнтованої та компетентнісної парадигм освіти; по-друге, окреслити стан розробленості проблеми формування соціально-побутових навичок у загальній і спеціальній психолого-педагогічній літературі, зокрема своєчасність їх розвитку в дітей дошкільного віку з ДЦП.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherČeská republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.ouk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectреабілітаційний центрuk
dc.subjectдіти з дитячим церебральним паралічемuk
dc.subjectсоціалізація дітей з ДЦПuk
dc.subjectсоціально-побутові навички дітейuk
dc.subjectінтеграція в соціумuk
dc.subjectкопметентнісна парадигма освітиuk
dc.subjectміждисциплінарністьuk
dc.subjectлогічна семантикаuk
dc.subjectкомбінаторна семантикаuk
dc.subjectспеціальна освітаuk
dc.titleТеоретичні основи формування соціально- побутових навичок у дітей старшого дошкіль- ного віку із дитячим церебральним паралічемuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romenska 2024.pdf11.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.