Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRomenska, Tamara Hryhorivna-
dc.contributor.authorРоменська, Тамара Григорівна-
dc.date.accessioned2024-05-08T12:46:34Z-
dc.date.available2024-05-08T12:46:34Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРоменська Т. Г. Етапи технології формування соціально-побутових навичок у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем \ Т. Г. Роменська \\ Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку: матеріали XXXIХ Міжнародної науково-практичної конференції / за ред. І.В. Жукової, Є.О. Романенка. м. Гетеборг (Швеція): ГО «ВАДНД», 07 грудня 2023 р. - С. 232-237.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19096-
dc.description.abstractУнаслідок множинних порушень розвитку в дітей із ДЦП освоєння соціально-побутових навичок є ускладненим, а відтак набуває необхідності теоретичне обґрунтування технології поетапного формування соціально-побутових навичок. Виявлено, що формування компонентів соціально- побутових навичок (далі СПН) у дошкільників із ДЦП має свою специфіку і відбувається із затримкою, оскільки є перешкодою на шляху соціальної адаптації – здатності до побутового, морального, соціального виживання як в існуючих, так і в нових непередбачуваних обставинах, готовності обирати адекватні способи життєдіяльності, зберігаючи свою активну позицію. Педагогічна технологія формування СПН має стати основою для набуття особистісної автономності, яка, перш за все, формується через оволодіння зазначеною групою навичок із метою набуття дітьми максимального рівня функціональності та незалежності у всіх аспектах життя.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherГетеборг (Швеція): ГО «ВАДНД»uk
dc.subjectдіти із ДЦПuk
dc.subjectкорекційна освітаuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectсоціально-побутові навички у дітейuk
dc.subjectмотивація дітейuk
dc.subjectпедагогічна технологія формування СПНuk
dc.subjectдитячий церебральний параличuk
dc.titleЕтапи технології формування соціально-побутових навичок у дітей старшого дошкільного віку з дитячим церебральним паралічемuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romenska, Tamara Hryhorivna.pdf3.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.