Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKiv, Arnold-
dc.contributor.authorКів, Арнольд-
dc.date.accessioned2024-04-26T07:31:40Z-
dc.date.available2024-04-26T07:31:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКів А. Методичні рекомендації до практичних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методологія наукового дослідження в галузі природничих наук» для здобувачів третього (освітньонаукового) рівня вищої освіти, спеціальності 105 Прикладна фізика та наноматеріали. - Одеса, Університет Ушинського, 2023. - 25 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19075-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації призначені для здобувачів третього (освітньо- наукового) рівня вищої освіти спеціальності 105 Прикладна фізика та наноматеріали. Вміщують матеріал щодо специфіки дисципліни, особливостей опрацювання теоретичного курсу, літературних джерел, виконання індивідуальних і самостійних завдань, підготовки до практичних занять, містять список літератури, тощо/uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectметодичні рекомендації з фізикиuk
dc.subjectприкладна фізикаuk
dc.subjectнанометріяuk
dc.subjectпрактичні заняттяuk
dc.subjectтестові завданняuk
dc.subjectсамостійна робота студентівuk
dc.titleМетодичні рекомендації до практичних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Методологія наукового дослідження в галузі природничих наук» для здобувачів третього (освітньонаукового) рівня вищої освіти, спеціальності 105 Прикладна фізика та наноматеріалиuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра інноваційних технологій та методики навчання природничих дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kiv A.pdf255.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.