Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19030
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чалюк, О. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-10T10:19:33Z | - |
dc.date.available | 2024-04-10T10:19:33Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Чалюк О. О. Розвиток читацької компетентності учнів на уроках літературного читання в початковій школі / О. О. Чалюк // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти: збірник матеріалів І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Одеса, Україна, 26-27 лютого 2024 року). Редколегія: І.А.Княжева, Т.І.Койчева, Т.Ю. Осипова, О. А. Галіцан, І. О. Бартєнєва, І.С.Артемьєва, О.П.Ноздрова, П.П.: Університет Ушинського, 2024. С. 81-88 | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19030 | - |
dc.description.abstract | У дослідженні зазначено, що вдосконалення навичок читання з використанням інтерактивних та дидактичних ігор, системи словникової роботи, вправ з розвитку техніки читання, міжпредметних за¬вдань дало змогу досягти помітних позитивних результатів на уроках літературного читання у початковій школі. Доведено, що основне завдання уроків літературного читання - виховання активних читачів шляхом розвитку читацької самостійності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | читацька компетентність | uk |
dc.subject | методи активного навчання | uk |
dc.subject | уроки літературного читання | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.title | Розвиток читацької компетентності учнів на уроках літературного читання в початковій школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
О.О.Чалюк.pdf | 2.32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.