Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19014
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавченкова, Марія Вікторівн-
dc.contributor.authorSavchenkova, Maria-
dc.date.accessioned2024-04-05T09:40:23Z-
dc.date.available2024-04-05T09:40:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСавченкова М. Особливості формування критичного мислення дітей старшого дошкільного віку / М. Савченкова // Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної конференції // Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик дошкільної освіти ; [відпов. секр. Н. Г. Каньоса]. - Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В., 2023. - С. 270-275.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19014-
dc.description.abstractУ статті аналізується проблема формування критичного мислення дітей дошкільного віку. Мислення кожної дитини (людини) розвивається і формується в процесі власної активності та пізнавальної діяльності. Воно завжди залежить від загального рівня пізнання, психічних особливостей та суспільства в якому виховується дитина. Мислення характеризується індивідуальними особливостями та підпорядковується психологічним закономірностям. У статті дається огляд поняття критичного мислення, його значення в сучасному світі та методики розвитку у дітей. Критичне мислення можна розвивати за допомогою різноманітних підходів, включаючи навчання, вирішення проблем та міркування. У сучасному швидкоплинному і постійно мінливому світі навички критичного мислення набувають все більшого значення. Це навички, необхідні для успіху в багатьох сферах, включаючи академічні досягнення, вирішення проблем, прийняття рішень та спілкування.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О.В.uk
dc.subjectкритичне мислення дітейuk
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk
dc.subjectпізнавальна діяльність дитиниuk
dc.subjectосвітній процес,uk
dc.subjectвсебічний розвитокuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectповсякденне мисленняuk
dc.subjectметодики розвитку критичного мисленняuk
dc.subjectструктура занятьuk
dc.titleОсобливості формування критичного мислення дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savchenkova Maria.pdf3.87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.