Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧумак, Є.-
dc.date.accessioned2024-02-20T07:51:44Z-
dc.date.available2024-02-20T07:51:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧумак Є. Функції, види та стратегія бренду / Є. Чумак / Південноукраїнські наукові студії : програма та матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Одеса, 04-05 грудня, 2023 р.) / відпов. за випуск Петінова О. Б. Одеса, 2024. С. 152-155uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18883-
dc.description.abstractУ сучасному маркетингу необхідність створення потужного бренду та структуроване керування брендом є ключовими завданнями для менеджменту будь-якої компанії чи підприємства. Дійсно, в сучасному світі недостатньо лише відкрити підприємство, налагодити виробництво продукту чи сервісу та чекати на прибуток. Реальний світ дещо інший - якщо не вкладати ресурси у розвиток та просування бренду серед потенційних покупців, то досягти навіть помірного успіху на ринку буде неможливо.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectстратегія брендуuk
dc.subjectфункції брендуuk
dc.subjectвиди брендуuk
dc.titleФункції, види та стратегія брендуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (4-5 грудня 2023 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chumak.pdf295.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.