Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18631
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Черних, Володимир Володимирович | - |
dc.contributor.author | Chernykh, Volodymyr Volodymyrovych | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-15T14:48:58Z | - |
dc.date.available | 2024-01-15T14:48:58Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Черних В. В. Актуальність використання засобів інтелектуального аналізу навчальних досягнень в адаптивному навчанні / В. В. Черних // Актуальні питання у сучасній науці. - 2024. - Т. 19, № 1. - С. 771–781. | uk |
dc.identifier.other | https://doi.org/10.52058/2786-6300-2024-1(19)-770-780 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18631 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена висвітленню питання актуальності використання засобів інтелектуального аналізу навчальних досягнень, застосування яких у сучасній системі освіти набуває все більшої вагомості, розвиваючись у ключовий аспект для успішної імплементації адаптивного навчання. Сучасний освітній процес, з його динамічністю та індивідуалізацією підходів до навчання, вимагає використання інноваційних інструментів для аналізу та оцінки навчальних досягнень. Визначено важливість використання інтелектуального аналізу, як такого, що дозволяє ефективно визначати потреби здобувачів освіти, створювати персоналізовані програми навчання та вчасно реагувати на їхні успіхи чи труднощі. Однією з переваг є здатність адаптувати підходи до навчання, спираючись на конкретні потреби та здібності кожного здобувача освіти. Це сприяє підвищенню якості освіти, адаптованої до індивідуальних особливостей кожного учасника освітнього процесу. Проаналізовано важливість використання засобів інтелектуального аналізу в адаптивному навчанні для сприяння оптимізації педагогічного процесу, забезпечуючи ефективну взаємодію між викладачами та здобувачами освіти. Такий підхід розкриває нові можливості для розвитку освітніх технологій та сприяє створенню навчального середовища, яке відповідає сучасним вимогам та індивідуальним потребам здобувачів освіти. Наголошується на тому, що використання засобів інтелектуального аналізу можуть виявити необхідність у вдосконаленні методик навчання та надати змогу вчителям вдосконалити свої педагогічні підходи. Враховуючи широкий спектр індивідуальних різниць між здобувачами освіти, цей підхід сприяє збалансованому розвитку та підготовці здобувачів освіти до викликів сучасного світу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Актуальні питання у сучасній науці | uk |
dc.subject | адаптивне навчання | uk |
dc.subject | аdaptive learning | uk |
dc.subject | засоби інтелектуального аналізу | - |
dc.subject | освітні технології | - |
dc.subject | intelligent analysis tools | - |
dc.subject | educational technologies | - |
dc.title | Актуальність використання засобів інтелектуального аналізу навчальних досягнень в адаптивному навчанні | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра прикладної математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Chernykh V. pdf | текст статті | 10.41 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.