Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКириченко, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorАтаманюк, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2024-01-09T11:44:06Z-
dc.date.available2024-01-09T11:44:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКириченко О. В. Програма рухової активності на заняттях із фітнес-рекреації в закладі вищої освіти / О. В. Кириченко, С. І. Атаманюк // Olympicus : науковий журнал. – 2023. – № 3. – С. 77-82.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18595-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні можливості використання сучасних програм в процесі занять зі студентами. Нові програми фітнес-рекреаційної рухової активності стали закономірним результатом пошуку ефективних шляхів забезпечення доступної для широких верств населення організованої фізичної активності заради зміцнення здоров’я. Аналіз світового досвіду та результатів низки наукових досліджень переконує, що ефективним напрямом підвищення рівня рухової активності різних груп населення в Україні може стати створення та впровадження у систему фізичного виховання молоді і дорослого населення різноманітних популярних фітнес-програм оздоровчого, кондиційного та спортивного напрямів як найбільш універсального виду фізичних навантажень. Рухова активність як складова навчально-виховного процесу вирішує освітні, виховні, лікувально-оздоровчі і корегувальні завдання. Заняття оздоровчою руховою активністю сприяють: оволодінню власним тілом; розвитку просторово-часових відчуттів; розвитку координаційно рухових умінь і навичок; формуванню довільної регуляції; створенню функціонального ресурсу діяльності особистості. Метою нашого дослідження було вивчення рухової активності та фізичної підготовленості студенток університету. Аналізувалися дані щодо загальної характеристики фітнесу в системі фізичного виховання молоді та засобів підвищення рухової активності студентів закладів вищої освіти. В роботі спостереження використовувались, методи педагогічного контролю в процесі оволодіння студентами навичок фітнес-рекреації, педагогічний експеримент, аналіз та узагальнення літературних джерел, тестування фізичної підготовленості. У дослідженні взяли участь 28 дівчат, які відвідують заняття. Усі учасники пройшли випробування фізичної підготовленості. Проаналізувавши отримані результати, можна дійти висновку, що студентки демонструють задовільний рівень рухової активності і фізичної підготовленості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectфітнес-рекреаціяuk
dc.subjectрухова активністьuk
dc.subjectрівень фізичної підготовленостіuk
dc.subjectекспериментuk
dc.subjectособливості студентокuk
dc.titleПрограма рухової активності на заняттях із фітнес-рекреації в закладі вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kyrychenko.pdf483.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.