Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorOskina, Natalia Oleksandrivna-
dc.contributor.authorОськіна, Наталія Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-03-18T10:52:06Z-
dc.date.available2019-03-18T10:52:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationOskina N. O. Professional training of a bachelor of oriental studies at a pedagogical university /N.O. Oskina // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2016. – № 10. – С. 34 – 38.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1850-
dc.description.abstractThe paper deals with the concept of “professional training of a bachelor of Oriental studies at a pedagogical university”. This training is seen as a process of formation of professional-pedagogical competence of bachelors of Oriental studies. In turn, the designated competence is seen in the ability of individuals to resolve complex specialised tasks and practical problems in teaching a certain oriental discipline successfully, taking into account the various socioculturally conditioned patterns of behavior, activities and development of the societies of the Asian-African space area in the context of global cultural interaction.Інтенсивне розширення політичних, економічних і культурних зв’язків України на міжнародній арені, довгостроковий розвиток відносин із орієнтальними народами викликали появу наукового інтересу до країн сходу. Наукові дослідження в цьому напрямі зумовлюють необхідність формування професійної підготовки фахівцівсходознавців: філологів східних мов, політологів, дипломатів із міжнародних відносин, менеджерів зовнішньо- економічної діяльності, сходознавців-культурологів, країнознавців та істориків. Аналіз сучасних досліджень дозволив побачити, що різні психолого-педагогічні та лінгво-методичні аспекти підготовки майбутніх сходознавців або філологів-сходознавців були предметом наукового пошуку. Але специфіка підготовки бакалаврів в галузі сходознавства саме в педагогічному університеті залишилася без уваги, що дає нам можливість актуалі- зувати дослідження з цієї проблеми. Метою статті було дослідити та визначити поняття «підготовка бакалаврів у галузі сходознавства в педагогічному університеті». Синтезуючи визначення сходознавства як науки, визначення бакалавра як фахівця з певними характеристиками, а також розглядаючи професійну підготовку бакалав- рів у галузі сходознавства в педагогічному університеті крізь призму професійно-педагогічної компетентності, ми дійшли висновку, що підготовка бакалаврів у галузі сходознавства в педагогічному університеті – це процес формування професійно-педагогічної компетентності, яка визначає здатність людини успішно вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми з навчання певної сходознавчої дисципліни, враховуючи різноманітність штучних форм і соціально обумовлених моделей поведінки, творчої діяльності та рівнів розвитку соціумів переважно азіатсько-африканського просторового ареалу, розглядаючи їх соціокультурне побутування в контексті наукової парадигми глобальної взаємодії культур і цивілізації.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjectOriental studiesuk
dc.subjectOrientalistuk
dc.subjectbacheloruk
dc.subjectprofessional-pedagogical competenceuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectсходознавствоuk
dc.subjectбакалаврuk
dc.subjectрофесійно-педагогічна компетентністьuk
dc.titleProfessional training of a bachelor of oriental studies at a pedagogical universityuk
dc.title.alternativeПрофесійна підготовка бакалаврів у галузі сходознавства в педагогічному університетіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oskina N. O..pdf761.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.