Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШинкаренко, Лариса Василівна-
dc.contributor.authorShynkarenko, Larysa Vasylivna-
dc.date.accessioned2018-08-27T07:25:49Z-
dc.date.available2018-08-27T07:25:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШинкаренко Л. В. Педагогічні умови формування математичної компетентності майбутніх соціологів у вищому навчальному закладі : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Лариса Василівна Шинкаренко; наук. кер. В. В. Корнещук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 238 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/182-
dc.description.abstractУ дисертації вперше розкрито сутність феномена «математична компетентність майбутніх соціологів»; виявлено структуру математичної компетентності майбутніх соціологів, яку утворюють процедурно-аналітична, логіко-візуальна, технологічно-інформаційна, дослідницька, креативно-методологічна та рефлексивно-прогностична компетенції; визначено критерії математичної компетентності майбутніх соціологів (мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний та інтелектуально-творчий) і їх показники; схарактеризовано рівні математичної компетентності майбутніх соціологів (низький, професійно-стандартний, інтегрально-дослідницький); визначено та науково обґрунтовано педагогічні умови формування математичної компетентності майбутніх соціологів у процесі їхньої математичної підготовки. The thesis first focuses on the essence of “mathematical competence of would-be sociologists” phenomenon; reveals the structure of mathematical competence of would-be sociologists that constitutes procedural and analytical, logical and visual, information technology, research, creative and methodological and reflexive-predictive competences; defines the criteria (motivational evaluating, content-procedural and intellectual creative) and indicators of (according to the motivational evaluating criteria: attraction to use mathematics in vocational training, interest and need for the application of graphical analysis and visual display of social media, the interest and the need to use the latest computer technology and software for processing sociological data sets, satisfaction and enthusiasm of sociological activity using mathematics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмайбутній соціологuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectматематична підготовкаuk
dc.subjectwould-be sociologistuk
dc.subjectmathematical competenceuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectmathematical traininguk
dc.titleПедагогічні умови формування математичної компетентності майбутніх соціологів у вищому навчальному закладіuk
dc.title.alternativePedagogical conditions of mathematical competence formation of would-be sociologists in higher educational institutionsuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шинкаренко Лариса Василівна.pdf3.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.