Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18285
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоростян, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorForostjan, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorЖорновська, Ю. О.-
dc.date.accessioned2023-11-21T09:36:45Z-
dc.date.available2023-11-21T09:36:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФоростян О.І. Вплив театралізованої діяльності у логопедичній практиці дітей дошкільного віку / О.І Форостян, Ю. О. Жорновська // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 186-189.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18285-
dc.description.abstractСьогодні, коли широко і фундаментально вирішується проблема освіти та виховання, і ускладняються завдання, які стоять перед педагогами, дуже важливим залишається завдання залучення дітей до театральної діяльності з раннього віку, оскільки театр це найдоступніший вид самовираження та окультурення для дітей. Формування творчої особистості важливе і відповідальне завдання, яке стоїть перед педагогами та суспільством, від неї залежить майбутнє нашої країни. На витоках розвитку особистості загалом спочатку лежить виховання. Для повноцінного розвитку та творчого становлення особистості необхідно створення умов для самовизначення та соціалізації. Тільки така особистість може бути успішною у сучасному соціумі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectтеатралізована діяльністьuk
dc.subjectлогопедична практикаuk
dc.titleВплив театралізованої діяльності у логопедичній практиці дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostjan, Zhornovska.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.