Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФоростян, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorForostjan, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorДобрєва, Р. Р.-
dc.date.accessioned2023-11-21T09:29:45Z-
dc.date.available2023-11-21T09:29:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФоростян О.І. Корекція заїкання у молодших школярів / О.І Форостян, Р. Р. Добрєва // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 182-186.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18284-
dc.description.abstractЗаїкання у молодших школярів є серйозною мовною проблемою, яка може значно вплинути на їхній успіх у навчанні, соціальну адаптацію та психологічний стан. Заїкання - це розлад, який характеризується повторенням звуків, слів, фраз або блокуванням в процесі мовлення. Воно може виникнути в дітей у віці від трьох до семи років, і, якщо не вжити вчасних заходів, стати стійким і негативно вплинути на дитячий розвиток [2]. Один із основних аспектів актуальності проблеми заїкання в молодших школярів - це його вплив на навчання. Діти з заїканням можуть відчувати страх перед читанням вголос, відповіддю на уроках або виразним виступом перед однолітками. Це може спричиняти навчальні труднощі та вплинути на їхню академічну успішність.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.subjectпроблема мовленняuk
dc.subjectзаїканняuk
dc.titleКорекція заїкання у молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostjan, Dobreva.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.