Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18276
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соколова, Ганна Борисівна | - |
dc.contributor.author | Sokolova, Hanna Borysivna | - |
dc.contributor.author | Шоляк, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T07:44:22Z | - |
dc.date.available | 2023-11-21T07:44:22Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Соколова Г.Б. Сучасні стратегії впливу на проблемну поведінку: функціональність у навчанні та цінісний підхід / Г. Б. Соколова, А. В. Шоляк // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 155-159. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18276 | - |
dc.description.abstract | Ментальні порушення чи інвалідність не мають супроводжуватись соціальною ізоляцією та втратою соціальних зв’язків як для дитини, так і для членів її родини. В той же час, наявність у дитини проблемної поведінки часто призводить до замкнутості родини, зниження соціальної активності та суттєвого погіршення якості життя. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Букаєв Вадим Вікторович | uk |
dc.subject | проблемна поведінка | uk |
dc.subject | ціннісний підхід | uk |
dc.subject | стратегії впливу | uk |
dc.title | Сучасні стратегії впливу на проблемну поведінку: функціональність у навчанні та цінісний підхід | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2023 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sokolova, Sholyak.pdf | 3.23 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.