Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколова, Ганна Борисівна-
dc.contributor.authorSokolova, Hanna Borysivna-
dc.contributor.authorШоляк, А. В.-
dc.date.accessioned2023-11-21T07:44:22Z-
dc.date.available2023-11-21T07:44:22Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСоколова Г.Б. Сучасні стратегії впливу на проблемну поведінку: функціональність у навчанні та цінісний підхід / Г. Б. Соколова, А. В. Шоляк // Проблеми реабілітації: Збірник наукових праць (за матеріалами науково-практичної конференції). - Одеса : С. 155-159.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18276-
dc.description.abstractМентальні порушення чи інвалідність не мають супроводжуватись соціальною ізоляцією та втратою соціальних зв’язків як для дитини, так і для членів її родини. В той же час, наявність у дитини проблемної поведінки часто призводить до замкнутості родини, зниження соціальної активності та суттєвого погіршення якості життя.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectпроблемна поведінкаuk
dc.subjectціннісний підхідuk
dc.subjectстратегії впливуuk
dc.titleСучасні стратегії впливу на проблемну поведінку: функціональність у навчанні та цінісний підхідuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolova, Sholyak.pdf3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.