Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18205
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондарєва, Е. | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-09T12:39:36Z | - |
dc.date.available | 2023-11-09T12:39:36Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Бондарєва Е. Психологічні основи формування патріотичних почуттів засобами української народної казки дітей старшого дошкільного віку / Е. Бондарєва // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 216-222. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18205 | - |
dc.description.abstract | Проблема формування патріотичних почуттів дітей старшого дошкільного віку набуває особливого значення. Вона є однією з найскладніших у педагогіці загалом та у до- шкільній педагогіці зокрема. Складність її пов'язана, переду- сім, із самим поняттям патріотичного виховання, із тим зміс- том, що вкладається у нього у певний період і яке визначає методи, засоби, форми роботи з дітьми. Патріотичне вихо- вання затребуване завжди, актуальне воно й у наші дні. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | старший дошкільний вік | uk |
dc.subject | українська народна казка | uk |
dc.subject | психологічні основи | uk |
dc.subject | патриотичні почуття | uk |
dc.title | Психологічні основи формування патріотичних почуттів засобами української народної казки дітей старшого дошкільного віку | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bondaryeva.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.