Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18163
Назва: Украинская парсуна и портреты художников модерна и авангарда: родственные черты
Автори: Тарасенко, Ольга Андріївна
Тарасенко, Ольга Андреевна
Tarasenko, Olga Andriivna
Ключові слова: модерн
авангард
духовная иерархия
черты парсуны
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тарасенко О. А. // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 373-374.
Короткий огляд (реферат): Утверждая свою духовную мощь и способность не только преобразовывать мир силой искусства, но и создавать новые миры художники модерна и особенно авангарда (Малевич, Лентулов, Бурлюк) нередко использовали композицию иконы и знаки духовной иерархии (крест, нимб). Пространственный фон свидетельствует о самоидентификации человека: либо с чувственно земным, либо с метафизическим планом бытия. В иконе абстрактный золотой фон указывает на присутствие божественного начала. Тёмный фон парсуны определяет персонаж в земном замкнутом пространстве интерьера. В то же время, он сохраняет условность. Персонажи авангарда в их апофеозе учителей и пророков обращаются к преображённому пространству фона и к духовным одеждам. Происходит прорыв из иллюзорного трехмерного во вневременное пространство. Таким образом, мы можем заметить поиски путей к метафизический плану искусства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18163
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tarasenko Olga Andriivna.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.