Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18153Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Романова, А. О. | - |
| dc.date.accessioned | 2023-11-03T11:30:43Z | - |
| dc.date.available | 2023-11-03T11:30:43Z | - |
| dc.date.issued | 2023 | - |
| dc.identifier.citation | А. О. Самооцінка дітей дошкільного віку / А. О. Романова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 65-72. | uk |
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18153 | - |
| dc.description.abstract | Дошкільний вік вважається початковим етапом формування особистості. У цьому віці, у дітей виникають такі особистісні новоутворення, як формування довільності поведінки, підпорядкування мотивів і засвоєння моральних норм. Формування нових психологічних механізмів поведінки і діяльності починається в даний період життя, тому старший дошкільний вік відіграє особливу роль у формуванні особистості в цілому | uk |
| dc.language.iso | other | uk |
| dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
| dc.subject | самооцінка | uk |
| dc.subject | дошкільний вік | uk |
| dc.title | Самооцінка дітей дошкільного віку | uk |
| dc.type | Article | uk |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Romanov.pdf | 5.3 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.