Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18153
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманова, А. О.-
dc.date.accessioned2023-11-03T11:30:43Z-
dc.date.available2023-11-03T11:30:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationА. О. Самооцінка дітей дошкільного віку / А. О. Романова // Педагогічний альманах. Актуальні проблеми дошкільної освіти : теорія та практика : матеріали III Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (03 листопада 2023 року). Вип. 3. – Одеса : Видавництво ТОВ «Лерадрук», 2023. - С. 65-72.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18153-
dc.description.abstractДошкільний вік вважається початковим етапом формування особистості. У цьому віці, у дітей виникають такі особистісні новоутворення, як формування довільності поведінки, підпорядкування мотивів і засвоєння моральних норм. Формування нових психологічних механізмів поведінки і діяльності починається в даний період життя, тому старший дошкільний вік відіграє особливу роль у формуванні особистості в ціломуuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectсамооцінкаuk
dc.subjectдошкільний вікuk
dc.titleСамооцінка дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми дошкільної освіти: теорія та практика (2023)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Romanov.pdf5.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.