Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRomenska, Tamara Hryhorivna-
dc.contributor.authorРоменська, Тамара Григорівна-
dc.date.accessioned2023-11-01T12:21:49Z-
dc.date.available2023-11-01T12:21:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРоменська Т. Г. Поняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідження [Електронний ресурс] / Т. Г. Роменська // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 9. - С. 106-115.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18139-
dc.description.abstractСтаття присвячена розгляду міждисциплінарності як методологічного принципу сучасного наукового пошуку щодо формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку із ДЦП. Розкрито метапредметне потрактування поняття «соціально-побутові навички». З’ясовано, що поняття соціально-побутові навички є інтегративним і тому може розглядатися із позиції міждисциплінарного підходу. Теоретично обґрунтовано сутнісний зміст поняття через його аналіз у лінгвістиці, культурології, соціології, у дошкільній корекційній педагогіці, дошкільній і спеціальній психології, реабілітології, соціальній педагогіці.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОсвіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудовиuk
dc.subjectдитячий церебральний паралічuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectсоціально- побутові навичкиuk
dc.subjectміждисциплінарний аналізuk
dc.titleПоняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідженняuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romenska.pdf213.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.