Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18138
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Romenska, Tamara Hryhorivna | - |
dc.contributor.author | Роменська, Тамара Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-01T12:14:37Z | - |
dc.date.available | 2023-11-01T12:14:37Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Роменська Т. Формування мотиваційного компонента предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем засобами кондуктивної педагогіки [Електронний ресурс] / Т. Роменська // Вісник Інституту розвитку дитини. Сер. : Філософія, педагогіка, психологія. - 2014. - Вип. 35. - С. 104-109. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18138 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена обґрунтуванню теоретико-методичних засад формування предметної діяльності засобами кондуктивної педагогіки. Авторкою в процесі реалізації мети статті застосовані теоретичні методи наукового пошуку: аналіз, порівняння, синтез, систематизація, узагальнення теоретичних результатів проблеми формування предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем. Теоретично обґрунтовано актуальність формування мотиваційного компонента предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем. Окреслено труднощі формування предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем, які зумовлені порушеннями їх локомоторних функцій і затримкою розвитку когніцій і мовлення. Визначено ключові складові елементи кондуктивної педагогіки, які включено в систему формування предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Вісник Інституту розвитку дитини | uk |
dc.subject | мотиваційний компонент | uk |
dc.subject | предметна діяльність | uk |
dc.subject | діти третього року життя | uk |
dc.subject | дитячий церебральний параліч | uk |
dc.subject | засоби кондуктивної педагогіки | uk |
dc.title | Формування мотиваційного компонента предметної діяльності в дітей третього року життя з дитячим церебральним паралічем засобами кондуктивної педагогіки | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romenska.pdf | 301.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.