Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRomenska, Tamara Hryhorivna-
dc.contributor.authorРоменська, Тамара Григорівна-
dc.date.accessioned2023-11-01T12:01:21Z-
dc.date.available2023-11-01T12:01:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationРоменська Т. Г. Проблема формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Т. Г. Роменська // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 5(2). - С. 261-273.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18137-
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному обгрунтуванню проблеми формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку із ДЦП. Автором окреслено низку послідовних змістовних технологічних складових процесу соціально-побутової реабілітації (соціально-побутове орієнтування, навчання дитини прийомам соціально-побутових навичок, соціально-побутова адаптація, соціально-побутове облаштування).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАктуальні питання корекційної освітиuk
dc.subjectдитячий церебральний паралічuk
dc.subjectдошкільникиuk
dc.subjectсоціально-побутова реабілітаціяuk
dc.subjectсоціально-побутове орієнтуванняuk
dc.subjectсоціально-побутова адаптаціяuk
dc.subjectсоціально-побутові навичкиuk
dc.subjectсоціальна компетенціяuk
dc.subjectпобутова навичкаuk
dc.titleПроблема формування соціально-побутових навичок у дітей дошкільного віку з дитячим церебральним паралічем: теоретичний аспектuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romenska.pdf236.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.