Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18055
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZaіtseva, Catheryna Ivanivna-
dc.contributor.authorЗайцева, Катерина Іванівна-
dc.contributor.authorПоведа, Т. П.-
dc.contributor.authorСинявська, А. М.-
dc.date.accessioned2023-10-23T12:55:44Z-
dc.date.available2023-10-23T12:55:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗайцева К. І. Мовні особливості технік переконування в англомовних рекламних текстах / К. І. Зайцева , Т. П. Поведа, А. М. Синявська // Вісник науки і освіти. - 2023. - №8. - С. 156-174.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/18055-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано мовні особливості та техніки переконування, які лежать в основі англомовних рекламних текстів. Розглянуто різні аспекти використання мови у рекламі, від лексичних та граматичних особливостей до риторичних фігур та засобів емоційного впливу. У ході аналізу цих аспектів розкрито суть технік переконування та їхній вплив на споживачів, що сприяє глибшому розумінню комунікативної природи рекламних текстів. Описано та наведено приклади найбільш поширених у рекламних текстах технік переконування. Показано, що анафора та епіфора можуть використовуватися в рекламі для створення ритмічної структури, яка залишається в памʼяті споживача, а також для підсилення ключового рекламного послання. Антитеза дозволяє рекламодавцям створити контраст, який робить рекламне повідомлення більш запамʼятовуваним та ефективним, акцентуючи особливі аспекти продукту або бренду. Риторичні питання в рекламних текстах допомагають залучити споживача до діалогу, навіть якщо цей діалог є одностороннім. Вони підсилюють рекламне повідомлення, спонукають аудиторію до роздумів. Метафори в рекламних текстах дозволяють компаніям комунікувати свої ідеї та цінності ефективно та креативно, створюючи емоційний звʼязок зі споживачами. The article analyzes the linguistic features and persuasive techniques underlying English-language advertising texts. The article considers various aspects of language use in advertising, from lexical and grammatical features to rhetorical figures and means of emotional influence. The analysis of these aspects reveals the essence of persuasive techniques and their impact on consumers, which contributes to a deeper understanding of the communicative nature of advertising texts. The most common persuasive techniques used in advertising texts are described and examples are given. It is shown that anaphora and epiphora can be used in advertising to create a rhythmic structure that stays in the consumer's memory, as well as to reinforce the key advertising message. Antithesis allows advertisers to create a contrast that makes an advertising message more memorable and effective by emphasizing specific aspects of a product or brand. Rhetorical questions in advertising texts help to engage consumers in a dialogue, even if this dialogue is one-sided. They reinforce the advertising message and encourage the audience to think. Metaphors in advertising texts allow companies to communicate their ideas and values effectively and creatively, creating an emotional connection with consumers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherІнституту філософії та соціології Національної академії наук Азербайджану-
dc.subjectмовні особливостіuk
dc.subjectтехніки переконування.uk
dc.subjectангломовна рекламаuk
dc.subjectриторичні прийомиuk
dc.subjectстилістичні фігуриuk
dc.subjectлексичні засобиuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectманіпулятивні технікиuk
dc.subjectстимулювання покупкиuk
dc.subjectlanguage featuresuk
dc.subjectpersuasive techniquesuk
dc.subjectEnglish-language advertisinguk
dc.subjectrhetorical devicesuk
dc.subjectstylistic figuresuk
dc.subjectlexical meansuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectmanipulative techniquesuk
dc.subjectpurchase incentivesuk
dc.titleМовні особливості технік переконування в англомовних рекламних текстахuk
dc.title.alternativeLinguistic features of persuasion techniques in english-language advertising textsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра германської філології та методики викладання іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaіtseva Catheryna Ivanivna.pdf541.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.