Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17929
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маматова, Зульфія Раїсівна | - |
dc.contributor.author | Куруч, О. | - |
dc.contributor.author | Mamatova, Zulfiia Raisivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-09T10:44:17Z | - |
dc.date.available | 2023-10-09T10:44:17Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Маматова З. Р. Особливості невербальної комунікації дітей з інтелектуальними порушеннями / З. Р. Маматова, О. Куруч // Проблеми реабілітації: зб. наук. праць / редкол. : О.І.Форостян та ін. - Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. - С. 45-51. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17929 | - |
dc.description.abstract | Невербальна комунікація на тлі зниження інтелекту є первинним засобом спілкування і, як наслідок, більш тісно пов'язаним з процесом соціалізації. Її механізми в цілому можуть менш співвідноситися з рівнем розвитку свідомості і особистості. Відповідно, цілеспрямована робота над розвитком невербальної комунікації ймовірно дозволить успішні соціалізацію дітей з інтелектуальними порушеннями, що в свою чергу частково компенсує дефект і знизить ризики соціальної ізоляції контингента.Таким чином, можна говорити про те, що комунікація і процес соціальної адаптації нерозривно пов'язані і обумовлюють результат соціалізації дітей з порушеннями інтелекту. Невербальна комунікація є складовою частиною процесу комунікації. Вона стає засобом компенсації при наявності розумової відсталості у дитини, так як філогенетично є більш ранній, ніж мовленнєве спілкування. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | невербальна комунікація | uk |
dc.subject | зниження інтелекту | uk |
dc.subject | свідомість і особистість | uk |
dc.subject | соціалізація дітей | uk |
dc.subject | мовленнєве спілкування | uk |
dc.title | Особливості невербальної комунікації дітей з інтелектуальними порушеннями | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Mamatova.pdf | 1.53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.