Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17851
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ямполь, Юрій | - |
dc.contributor.author | Yampol, Yurii | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-07T10:53:18Z | - |
dc.date.available | 2023-09-07T10:53:18Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ямполь Ю. Безперервна освіта педагогічних працівників як умова підвищення якості освіти у закладах загальної середньої освіти / Ю. Ямполь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 2 (143). – С. 47-52. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17851 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено аналіз педагогічного розвитку як умова підвищення якості освіти закладів освіти. Теоретично обґрунтовано модель управління процесом професійного розвитку педагогів в освітній організації для покращення менеджменту якості освіти в закладах загальної середньої освіти. Вивчено роботи та дослідження вітчизняних учених у галузі розвитку професійної компетентності педагогів та проаналізовано їхній вплив на розвиток та становлення менеджменту якості освіти в закладах освіти. Встановлено, що початком процесу професійного розвитку педагога можна назвати момент самовизначення особистості, що здійснюється двічі: під час вступу до закладу вищої освіти або коледжу та під час його закінчення при виборі подальшого місця роботи. Узагальнено теоретичні аспекти менеджменту професійного розвитку педагогів закладів загальної середньої освіти. Зазначено, що розвиток педагогів в освітній організації – процес зростання освітнього (загального та професійного) потенціалу особистості педагога, організаційно забезпечений системою державних та громадських інститутів. У дослідженні розкрито та обґрунтовано стан управління професійним розвитком педагогічного персоналу, який є процесом цілеспрямованої реалізації в освітній установі стратегії менеджменту, спрямованої на те, щоб сформувати певні компетенції педагогів. З’ясовано, що концептуальною ідеєю теорії менеджменту розвитку педагогічного персоналу освітньої установи є створення внутрішньої організаційної практико-орієнтованої системи підвищення кваліфікації педагогів, що передбачає те, що основою професійного розвитку має бути активна суб'єктна позиція самого педагога, його інтенсивна практико-орієнтована методична (науково-методична) діяльність, а завершуватися вона має певним результатом чи продуктом, розробленим педагогом у процесі внутрішньошкільного підвищення кваліфікації. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | ПНПУ імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | менеджмент якості освіти | uk |
dc.subject | професійний розвиток педагогів | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | професійні компетентності педагогів | uk |
dc.title | Безперервна освіта педагогічних працівників як умова підвищення якості освіти у закладах загальної середньої освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yampol Yurii.pdf | 216 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.