Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17849
Title: Аналіз факторів академічної освіти майбутніх бакалаврів з електроніки в Україні
Authors: Бойко, Лідія Костянтинівна
Keywords: професійні навички
освітня програма
навчальні методи
оцінювання
освітнє середовище
Issue Date: 2023
Publisher: ПНПУ імені К. Д. Ушинського
Citation: Бойко Л. К. Аналіз факторів академічної освіти майбутніх бакалаврів з електроніки в Україні / Л. К. Бойко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2023. – № 2 (143). – С. 41-46.
Abstract: Актуальність обраної теми обумовлена важливістю в контексті сучасної професійної освітньої системи в Україні. На це впливають сучасні тенденції: потреба у висококваліфікованих фахівцях, поліпшення якості освітніх послуг, впровадження інновацій. Відповідно, зростання ролі електроніки в сучасному світі створює потребу висококваліфікованих бакалаврів з електроніки. Аналіз чинників, що впливають на якість академічної освіти в цій галузі, допоможе визначити ключові аспекти, які сприятимуть підготовці якісних фахівців. Мета дослідження полягає в дослідженні різних чинників, які впливають на якість та ефективність академічної освіти студентів, що здобувають спеціальність «Електроніка» в Україні. З огляду на багатогранність проявів, функціональну багатозначність чинників академічної освіти майбутніх бакалаврів з електроніки, їх аналіз вимагав використання ряду методів: пошукового, аналітичного, порівняння, систематизації, аналізу документації, системного та синергетичного. У рамках дослідження були підібрані три звіти про результати акредитаційної експертизи освітньої програми рівня бакалавру спеціальності 171 «Електроніка» Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку, Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Національного авіаційного університету. На основі отриманих результатів, варто відзначити, що одним із ключових чинників, який може вплинути на якість академічної підготовки студентів, є кваліфікація викладачів. Відносно новим, але досить актуальним є чинник наявності можливості формування індивідуальної освітньої траєкторії для студентів. Іншим важливим чинником є якість освітньої програми, що є фундаментом діяльності ЗВО. Не менш важливим чинником є стан інфраструктури закладів освіти, включно з наявністю сучасного обладнання та лабораторій, які можуть допомогти студентам отримати практичні навички в електроніці. Доцільно зазначити, що перераховані чинники можуть взаємодіяти та впливати на академічну успішність майбутніх бакалаврів з електроніки в Україні. Щоб забезпечити успіх студентів, важливо, щоб університети відповідно враховували ці чинники та створювали сприятливі умови для навчання й розвитку.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17849
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бойко Лідія Костянтинівна.pdf244.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.