Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17830
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМа Ши-
dc.date.accessioned2023-09-06T08:28:10Z-
dc.date.available2023-09-06T08:28:10Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМа Ши Методологічні підходи до формування системного уявлення щодо національної музичної культури в майбутніх учителів музичного мистецтва / Ма Ши // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 4 (141). – С. 49-55.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17830-
dc.description.abstractУ роботі визначено педагогічні підходи до формування системного уявлення майбутніх учителів музики щодо національної музичної культури в процесі їхнього навчання у закладах вищої педагогічної освіти. Отримують обґрунтування і розгорнуту характеристику системний, культурологічний, діяльнісний і герменевтичний підходи. Спираючись на концептуальні положення праць дослідників, а також на метод системного жанрового моделювання музичної культури як орієнтир прийнято уявлення про структуру НМК як системно-цілісне явище. Основою НМК є традиція народного мистецтва, фольклор великих і малих народів, що належать єдиній нації. Фольклор є складним явищем, який доцільно представляти і досліджувати як систему пісенних, танцювальних, інструментальних жанрів (міфологічних, ритуально-магічних, календарно-обрядових, епічних, ігрових та інших.). Описано, що застосована в дослідженні жанрова модель НМК дозволяє охопити всі основні характеристики та елементи культурної практики музичного мистецтва, як-от: діяльність музикантів-виконавців; функціонування театрів, концертних організацій, творчих спілок; роботу закладів освіти; виробництво та використання музичних інструментів, нот і книг; активність мас-медіа тощо. А отже, НМК можна розглядати не тільки у ракурсі її жанрового змісту. Однак за будь-якого підходу, з будь-якого погляду теоретичне відображення музичної культури буде багатоелементною, багатогранною і багаторівневою єдністю. Характеризується комплекс педагогічних принципів, методів і форм навчання, які конкретизують реалізацію окреслених принципів в освітньому процесі.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмузична освітаuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectучитель музикиuk
dc.subjectсистемне уявленняuk
dc.subjectпедагогічні принципиuk
dc.subjectнаціональна музична культураuk
dc.subjectдіяльнісний підхідuk
dc.subjectгерменевтичний підхідuk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectкультурологічний підхідuk
dc.titleМетодологічні підходи до формування системного уявлення щодо національної музичної культури в майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ma Shi.pdf277.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.