Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17826
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСюй Сінчжоу-
dc.contributor.authorXu Xingzhou-
dc.date.accessioned2023-09-04T13:18:03Z-
dc.date.available2023-09-04T13:18:03Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСюй Сінчжоу Педагогічні умови впливу на художньо-естетичний досвід майбутніх учителів музичного мистецтва України та Китаю у процесі вокальної підготовки / Сюй Сінчжоу // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2022. – № 4 (141). – С. 33-41.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17826-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі визначення та реалізації педагогічних умов формування художньо-естетичного досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва України та Китаю в процесі вокальної підготовки. З’ясовано, що розвиток інформаційного суспільства та глобалізація розширили можливості вищих мистецько-педагогічних закладів освіти обох країн щодо професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва нового покоління, зокрема у напрямі створення інноваційних педагогічних умов задля набуття ними художньо-естетичного досвіду. Уточнено поняття «педагогічні умови» та «художньо-естетична домінанта у творах музичного мистецтва» у контексті наявного соціокультурного середовища. Доведено, що пріоритетними педагогічними умовами для досягнення цієї мети є: стимулювання зацікавленого ставлення до художньо-естетичного сегменту вокальної підготовки (зокрема, самооцінювання, самовдосконалення тощо); спонукання до рефлексії емоційно-смислового контенту твору; забезпечення взаємозв'язку художньо-естетичного контексту інтерпретації вокального твору та методичного супроводу до його ймовірного викладання. Визначено наскрізну педагогічну умову: акцентуація уваги на художньо-естетичній домінанті вокального твору, що опановується (сприймається, оцінюється, вивчається тощо) здобувачами освіти. Представлено педагогічні принципи, що розглядаються у якості методологічних засад реалізації визначених і схарактеризованих педагогічних умов. Доведено, що для повноцінного якісного навчання майбутніх учителів музичного мистецтва України та Китаю відповідно до їхньої діяльності в сучасних закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО), важливим сегментом їхньої підготовки стає художньо-естетичний досвід. Водночас, відповідно до художньо-творчої діяльності, зокрема виконавсько-інтерпретаційної, на його домінантах відбивається фаховий вид підготовки. У дослідженні акцентовано на вокальній підготовці, яка має певний художньо-естетичний контекст. Його врахування передбачає розроблення комплексу спеціальних педагогічних умов, що впливають на художньо-естетичний досвід майбутніх учителів музичного мистецтва.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectхудожньо-естетичний досвідuk
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectінформаційне суспільствоuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.titleПедагогічні умови впливу на художньо-естетичний досвід майбутніх учителів музичного мистецтва України та Китаю у процесі вокальної підготовкиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Xu Xingzhou.pdf289.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.