Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17798
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦуй Шилін-
dc.date.accessioned2023-08-30T11:22:49Z-
dc.date.available2023-08-30T11:22:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЦуй Шилін Формування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва на засадах міждисциплінарної координації : дис... доктора філос. наук : 01 – Освіта/Педагогіка 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Цуй Шилін; наук. кер. Н. М. Толстова; ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. - Одеса, 2023. - 251 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17798-
dc.description.abstractУ дисертації порушується питання формування в майбутніх учителів музичного мистецтва фахової компетентності на засадах міждисциплінарної координації як чинника сприяння успішності виконання ними різновекторної та багатофункціональної діяльності. Важливість сформованості фахової компетентності в здобувачів вищої освіти визначена її значущістю для формування в сучасних школярів здатності сприймати духовну й художню цінність змісту музичних феноменів з метою сприяння їх особистісному становленню, удосконаленню пізнавальних, комунікативних, поведінкових і художньо-творчих властивостей. Актуальність дослідження зумовлена недостатньою розробленістю означених питань у мистецькій освіті та наявністю суперечностей, що виникають у процесі підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності, а саме: – між потужними здобутками педагогіки щодо формування професійної компетентності та недостатньою увагою до конкретизації означеного процесу в галузі музичної освіти як системного й багатофункціонального утворення; – розробленими в музичній педагогіці методиками формування в майбутніх учителів музичного мистецтва фахової компетентності і недостатнім врахуванням у них інноваційно-формувального потенціалу технологій міждисциплінарної координації; представленими в науково-методичній літературі методами екстраполяції освітніх здобутків у площину педагогічної практики та нерозробленістю засобів їх впровадження на засадах міждисциплінарної координації і врахування особливостей художньо-пізнавальної, комунікативної й музично-творчої діяльності школярів нової генерації. The thesis raises the issue of forming professional competence in future music teachers on the basis of interdisciplinary coordination as a factor contributing to the success of their multi-vector and multifunctional activities. The importance of mastering professional competence by students of higher education is determined by its importance for forming in modern school students the ability to perceive the spiritual and artistic value of the content of musical phenomena and thereby contribute to their personal development, improvement of cognitive, communicative, behavioral, artistic and creative properties. The relevance of the study is determined by the insufficient development of the specified issues in art education and the presence of contradictions that arise in the process of training future specialists for professional activity, namely:  between the powerful achievements of pedagogy regarding the formation of professional competence and insufficient attention to the specification of this process in the field of music education as a systemic and multifunctional education; between the methods developed in music pedagogy for the formation of professional competence in future music teachers and insufficient consideration of the innovative and formative potential of interdisciplinary coordination technologies; between the methods of extrapolation of educational achievements in the field of pedagogical practice presented in the scientific and methodological literature and the lack of development of the means of their implementation on the basis of interdisciplinary coordination and taking into account the peculiarities of the artistic-cognitive, communicative and musical-creative activities of school students of the new generation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectфахова компетентністьuk
dc.subjectміждисциплінарна координаціяuk
dc.subjectмайбутній учитель музичного мистецтваuk
dc.subjectмузично-виконавськаuk
dc.subjectмистецька освітаuk
dc.subjectмузична освітаuk
dc.subjectметодична компетентністьuk
dc.subjectдиригентська підготовкаuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectвиконавська стабільністьuk
dc.subjectтехнологічні інноваціїuk
dc.subjectвокальна підготовкаuk
dc.subjectінструментальна підготовкаuk
dc.subjectвокально-хорова підготовкаuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectinterdisciplinary coordinationuk
dc.subjectfuture music teacheuk
dc.subjectmusic educationuk
dc.subjectexecutive stabilityuk
dc.subjectart educationuk
dc.subjectmethodological competenceuk
dc.subjectintegrationuk
dc.subjectvocal and choiruk
dc.subjectmusical and performinguk
dc.subjectvocaluk
dc.subjectinstrumentaluk
dc.subjecttechnological innovationsuk
dc.subjectconducting training;uk
dc.titleФормування фахової компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва на засадах міждисциплінарної координації : дис... доктора філос. наукuk
dc.title.alternativeFormation of professional competence of future teachers of musical art on the basis of interdisciplinary coordination: thesisuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cui Shilin.pdf3.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.