Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17677
Назва: Психологічні можливості підтримки дітей, які перенесли травматичний досвід
Інші назви: Psychological possibilities of supporting children who have experienced a traumatic experience
Автори: Булгакова, Олена Юріївна
Bulgacova, Olena Yuriivna
Савченкова, Марія Вікторівна
Savchenkova, Maria
Ключові слова: child
psychotraumatic factors
psychological support
traumatic experience
psychological help
children’s reaction to traumatic events
дитина
психотравмуючі чинники
психологічна підтримка
травматичний досвід
психологічна допомога
реакція дітей на травматичні події
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Булгакова О. Психологічні можливості підтримки дітей, які перенесли травматичний досвід / Олена Булгакова, Марія Савченкова // Наука і освітa : наук.-практ. журнал. – 2022. – № 4. – С. 24-28.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the issue of providing effective psychological assistance to children who have experienced a traumatic experience. The authors emphasize that the success of psychological rehabilitation of children and adolescents largely depends on their unique psychological traits. Scientists dealing with crisis psychology have identified stages for providing psychological support to children. In order to provide psychological assistance to children, stages have been identified, which are staged taking into account the specifics of the experienced psycho-traumatic factors. In general, the article provides certain insights into the key stages of psychological support for children who have experienced a traumatic event. It emphasizes the need for a comprehensive and individualized approach that integrates different types of psychotherapeutic interventions to help children cope with the psychological consequences of trauma and prevent long-term psychological problems. Effective psychological support of traumatized children requires a preliminary study of the individual psychological features of the expression of the post-stress state in the life of each child. Proposed stages, which include: first, building a relationship and establishing trust; secondly – diagnosis of the condition and personal characteristics of the child; thirdly – intervention; fourthly – definition of monitoring and monitoring of the condition; fifth – provision of psychological assistance. Each stage is described in detail, as well as examples of interventions that can be used at each stage. The topic highlights the need for early intervention and ongoing support for children who have experienced trauma to promote healing and positive outcomes. The article also describes the important role of parents in providing psychological support to their children during and after a traumatic event. Parents can also constantly help their child feel safe, loved and supported. It is known that constant trust between a child and parents keeps calm and avoids the manifestation of one’s own feelings of fear and anxiety. Стаття присвячена питанню надання ефективної психологічної допомоги дітям, які пережили психотравмуючий досвід. Автори підкреслюють, що успіх психологічної реабілітації дітей і підлітків багато в чому залежить від їх унікальних психологічних рис. Вчені, які займаються кризовою психологією, визначили етапи для надання психологічної підтримки дітям. Для надання психологічної допомоги дітям були виділені етапи, поетапно з урахуванням специфіки пережитих психотравмуючих факторів. Загалом у статті подано певні інсайти щодо ключових етапів психологічної підтримки дітей, які пережили травматичну подію. Підкреслюється необхідність комплексного та індивідуалізованого підходу, який інтегрує різні види психотерапевтичних втручань, щоб допомогти дітям впоратися з психологічними наслідками травми та запобігти довгостроковим психологічним проблемам. Ефективна психологічна підтримка травмованих дітей вимагає попереднє вивчення індивідуально-психологічних особливостей вираження постстресового стану в життєдіяльності кожної дитини. Запропоновані етапи, які включають: по-перше – побудову зв’язку та встановлення довіри; по-друге – діагностику стану та особистісних особливостей дитини; по-третє – втручання; по-четверте – визначення моніторингу та контроль за станом; по-п’яте – надання психологічної допомоги. Кожен етап детально описаний, а також приклади втручань, які можуть бути використані на кожному з них. Тема висвітлює необхідність раннього втручання та постійного супроводу за дітьми, які пережили травму, з метою сприяння зціленню та позитивним результатам. Також в статті описана важлива роль батьків у наданні психологічної підтримки своїм дітям під час та після травматичної події. Батьки також постійно можуть допомогти своїй дитині почуватися в безпеці, бути коханою та підтриманою. Відомо, що постійна довіра між дитиною та батьками зберігає спокій та уникає прояв власного почуття страху та тривоги.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17677
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bulgakova.pdf308.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.