Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17655
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрокопенко, Т. В.-
dc.date.accessioned2023-08-09T08:25:45Z-
dc.date.available2023-08-09T08:25:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПрокопенко Т. В. Якісна гуманістична парадигма освіти в умовах війни / Т. В. Прокопенко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 260-263.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17655-
dc.description.abstractУ статті аналізуються масштабні зміни, що відбуваються у сфері освіти, зазначено різні ініціативи та перетворення в освітньому процесі, які відкривають шлях до інновацій. Виникає необхідність підвищення ефективності соціально-педагогічної діяльності вчителя щодо виховання молодого покоління, яка потребує від вчителів оволодіння науково-педагогічними основами інноваційної діяльності. Тому впровадження у освітній простір сучасних інноваційниз педагогічних технологій має важливе значення в підвищенні кваліфікації педагогів та організації творчої педагогічної діяльності. Якість освіти, навіть за наявністю інноваційних технологій, усе одно залежить від вчителя. Виключно його інтерес у донесенні інформації та порядку її викладення може забезпечити якість освіти, або ж, навпаки, зробити навчальний процес для дитини нестерпним, непотрібним та нецікавим в цілому.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської областіuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectсучасні інноваційні технологіїuk
dc.subjectпідвищення кваліфікації освітянuk
dc.titleЯкісна гуманістична парадигма освіти в умовах війниuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopienko.pdf4.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.