Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17648
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМороз, Н. О.-
dc.date.accessioned2023-08-07T10:46:01Z-
dc.date.available2023-08-07T10:46:01Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМороз Н. О. Інклюзивне навчання в умовах війни / Н. О. Мороз // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 64-73.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17648-
dc.description.abstractДистанційне навчання дитини з особливими потребами має ряд переваг:  через спілкування з однолітками поліпшується її когнітивний, моторний, мовленнєвий, соціальний та емоційний розвиток;  у ровесників вона вчиться сприймати загальноприйняті моделі поведінки;  відбувається функціонально оволодіння новими вміннями та навичками;  навчання проводиться з орієнтацією на її сильні якості, здібності та інтереси [2]. Для педагогічного колективу створення класів з інклюзивним навчанням теж є своєрідним професійним викликом, який мотивує до: кращого розуміння індивідуальних особливостей здобувачів освіти; оволодіння новими педагогічними методиками, які дають змогу ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності; більш цілісного сприйняття дітей, а також дає змогу подивитися на життєві ситуації їх очима.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської областіuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectдитина з особливими потребамиuk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.titleІнклюзивне навчання в умовах війниuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Moroz.pdf4.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.