Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17626
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ноздрова, Оксана Павлівна | - |
dc.contributor.author | Nozdrova, Oksana Pavlivna | - |
dc.contributor.author | Андрєєва, А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-03T10:16:43Z | - |
dc.date.available | 2023-08-03T10:16:43Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ноздрова О. П. Труднощі та бар'єри педагогічного спілкування: шляхи їх подолання / О. П. Ноздрова, А. Андрєєва // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та ін. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 197-203. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17626 | - |
dc.description.abstract | Аналізуючи причини виникнення бар'єрів педагогічного спілкування можна визначити такі шляхи їх подолання: - знання труднощів, що виникають у спілкуванні, і своєчасне їх виявлення; - розвиток педагогічної спостережливості, вироблення гнучкого стилю спілкування; - використання методів психологічної саморегуляції, тренінгів щодо вдосконалення своєї соціально-психологічної культури; - створення оптимального соціально-психологічного клімату в колективі; - інтонування мови, можливості невербальних проявів. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Кафедра педагогіки Університету Ушинського; Нерубайський академічний ліцей № 1 Нерубайської сільської ради, Одеського району Одеської області | uk |
dc.subject | труднощі педагогічного спілкування | uk |
dc.subject | бар'єри педагогічного спілкування | uk |
dc.title | Труднощі та бар'єри педагогічного спілкування: шляхи їх подолання | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Andreieva.pdf | 4.78 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.