Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибак, Олександра Русланівна-
dc.contributor.authorБорінштейн, Євген Руславович-
dc.contributor.authorBorinshteyn, Yevgen Ruslavovych-
dc.date.accessioned2023-08-01T12:20:17Z-
dc.date.available2023-08-01T12:20:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРибак О. Р. Теоретичні аспекти поняття девіантної поведінки / Олександра Русланівна Рибак, Євген Руславович Борінштейн // Освіта та соціалізація особистості : матеріали ХІ Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. (Одеса, 20-21 квітня 2023 р.) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2023. – С. 59-62.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17615-
dc.description.abstractТеорію можна застосувати в рамках моделі нерівноваги. Загалом, девіантну поведінку та соціальні санкції можна використовувати для маніпулювання рівнем інтеграції: як для його підтримки, так і для його зміни. Це робить девіантну поведінку центральною категорією соціальних змін. Структурний функціоналізм, який має справу з функціональністю соціальних фактів, і теорія конфлікту, яка наголошує на неминучості конфлікту, очевидно, не такі несумісні, як вважалось раніше.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдевіантна поведінкаuk
dc.subjectдезадаптація дітей і підлітківuk
dc.titleТеоретичні аспекти поняття девіантної поведінкиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Освіта та соціалізація особистості (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rybak, Borinshteyn.pdf1.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.