Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17593
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Серпіонова, Есфір Наумівна | - |
dc.contributor.author | Серпионова, Эсфирь Наумовна | - |
dc.contributor.author | Serpionova, Esfir Naumivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-28T10:54:24Z | - |
dc.date.available | 2023-07-28T10:54:24Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Серпіонова Е. Н. Особливості викладання дисципліни «Методика художнього навчання» на ХГФ / Е. Н. Серпіонова // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 354-355. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/17593 | - |
dc.description.abstract | До завдань майбутнього педагога входить не тільки навчання і виховання, а й розвиток творчого потенціалу учнів. Нажаль, самі студенти ще не мають достатнього рівня розвитку своїх творчих здібностей, та інколи, нездатні керувати продуктивною діяльністю школярів. Тому при викладанні дисципліни «Методика художнього навчання», особисту увагу ми приділяємо саме розвитку креативної особистості майбутнього вчителя. С цього приводу, на теоретичних та практичних заняттях студенти вивчають та практично засвоюють основні методи пошуку нових ідей. Творчий розвиток здійснюється в процесі активної проектно-художньої діяльності поетапно – від початкового рівня «спостереження», «дослідження» до вищого «винахідництво». Навчально-творча діяльність студентів побудована за прикладом дизайнерської професії, як художнє проектування. Вона базується на наступних принципах: діалектична єдність утилітарного та естетичного; альтернативність рішень; осмисленість та цілеспрямованість творчого пошуку. Для того щоб майбутні вчителі набули достатній досвід творчої діяльності різних рівнів: «дослідницький», «комбінаторний», «перетворюючий», «винахідницький», нами розроблено відповідну систему завдань. Учбовий матеріал кожної теми включає наступні компоненти: теоретичні відомості; лабораторні роботи; вправи «за зразком»; вправи «по умові»; завдання «по власному задуму»; висновки та узагальнення. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика" | uk |
dc.subject | методика художнього навчання | uk |
dc.subject | майбутній педагог | uk |
dc.subject | творчий розвиток | uk |
dc.subject | креативність майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | проектно-художня діяльність | uk |
dc.title | Особливості викладання дисципліни «методика художнього навчання» на ХГФ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Serpionova Esfir Naumivna.pdf | 9.87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.