Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРабаджи, К. С.-
dc.contributor.authorRabadzhy, K.-
dc.date.accessioned2023-07-04T08:24:39Z-
dc.date.available2023-07-04T08:24:39Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРабаджи К. С. Методичні особливості художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху / К. С. Рабаджи // Історичний досвід і сучасність: матеріали XХІХ наукової конференції здобувачів вищої освіти : cтатті. Вип. 45. /відп. ред. В. М. Букач. – Одеса: ПНПУ, 2023. – С. 9-18.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17427-
dc.description.abstractУспіх реалізації художньо-естетичного розвитку учнів на гуртках багато в чому залежить від узгоджених дій керівництва навчального закладу і керівника гуртка, єдиної лінії в рішенні задач освіти і виховання. Для розвитку творчих засад у діяльності керівників із художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слуху, напрямки роботи керівника гуртка наступні: ознайомлення колективу з існуючими програмами і методиками художньо-естетичного виховання; вибір програми і методики (спільно з педагогічним колективом); визначення місця художньо-естетичного виховання в загальному освітньому просторі, його зв'язку з іншими напрямками; контроль за координацією роботи всіх фахівців і керівників; моніторинг діяльності всього колективу; участь в діагностиці дітей і аналізі її результатів; проведення методичних семінарів для членів колективу; участь у вдосконаленні розвиваючого предметно-просторового середовища; участь у поширенні досвіду роботи навчального закладу; організація батьківських зборів, присвячених проблемам художньо-естетичного виховання; узагальнення результатів роботи; аналіз програм, методик з точки зору їх відповідності рівню розвитку учнів; участь в складанні діагностичних карт; присутність на заняттях з метою визначення особливостей поведінки і характеристик учнів (довільність, комфортність і т.п.); взаємодія з батьками.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдіти з порушенням слухуuk
dc.subjectхудожньо-естетичний розвитокuk
dc.subjectкорекційна освітаuk
dc.subjectорганізація процесу навчанняuk
dc.subjectгурткова роботаuk
dc.subjectорганізація роботи з дітьми з особливими потребамиuk
dc.subjectвикладання образотворчого мистецтваuk
dc.titleМетодичні особливості художньо-естетичного розвитку учнів з порушенням слухуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Випуск 45

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rabadzhy K..pdf224.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.